Unity 3D C# Dersi Giriş
Merhaba arkadaşlar bu dersimizde Unity 3D C# ‘a giriş yapmış bulunmaktayız Unity’de bulunan kütüphaneleri ve fonksiyonları inceledik
Void Start()
Void Awake()
Void Update()
Fonksiyonları deneyerek ne işe yaradıklarını pratik bir şekilde göstermeye çalıştım.
Debug.Log kullanımı ve Oyun içersinde ki bir nesneye nasıl erişebileceğiniz gösterdik eğer dersi beğendiyseniz youtube kanalımız abone olup video’u beğenerek destek olabilirsiniz Sorularınız olursa video’ya yorum olarak sorabilirsiniz orada ki tüm soruları yanıtlamaya çalışacağım.
29 Ocak 2017 22:47|
şöyle bir sorum var fonksiyonlar ve ne işe yaradıkları bunları nasıl öğrenebilirim acaba
4 Şubat 2017 21:09|
Merhabalar yorumunuz için teşekkürler öncelikle Youtube kanalımızı takip ederek derslerden öğrenebilirsiniz sorularınıza’da ve istek dersleri video’ların altına yorum olarak yazarsanız çok daha hızlı cevap verebilirim size. Kanal linki https://www.youtube.com/channel/UC9P9EZ1Z8ku6ciSpHl5NKNQ